Epic Games, razvijalci prvenstvenega pogona za video igre Unreal Engine, ki postaja splošno produkcijsko orodje za realno-časovno digitalno vizualizacijo so 13. maja napovedali novo poglavje z Unreal 5. Izdaja se pričakuje v letu 2021. V ospredju sta dve novi tehnologiji:
-
Nanite, ki poenostavlja upravljanje z visoko poligonskimi gradniki z avtomatiziranim skaliranjem v sceni. Nič več ročnega obdelovanja 3D modelov, da ujamemo omejitve poligonov glede na platformo? Da, vendar samo ob uporabi Nvidia grafičnih kartic! Posebej priročno za vpeljavo 3D skeniranih objektov in oblakov točk, ki lahko vsebujejo več milijonov poligonov.
-
Druga najava je Lumen, ki vpeljuje dinamično globalno osvetlitev, kar omogoča realistične spremembe osvetlitve in razpršenosti svetlobnih žarkov, tudi ob spremembah okolja v sceni.
Epic Games retroaktivno uvajajo od januarja 2020 tudi opustitev licenčnin na Unreal, dokler ne dosežete 1 milijon dolarjev prometa na posamezen projekt. Tako predstavlja resno konkurenco sorodnemu pogonu Unity, ki je v zadnjih letih postal primarno orodje za izdelavo interaktivnih vsebin v indie in umetniških krogih.
Vir: Uradna najava
https://www.unrealengine.com/en-US/blog/a-first-look-at-unreal-engine-5