Za humanizacijo tehnologije

RUK je mreža raziskovalnih centrov na presečišču umetnosti, znanosti in tehnologije. V tem interdisciplinarnem trikotniku razvijamo inovativne produkte in storitve za mehko in humano tehnologijo prihodnosti. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Več ...

Festival

KIBLIX 2021 / Artist Talk: Pete Jiadong Qiang

03.11.2021 13:35

KIBLIX 2021 / Artist Talk
Pete Jiadong Qiang
Torek, 9. 11. 2021, ob 18. uri
ZOOM povezava: https://us06web.zoom.us/j/89766592699


Vljudno vabljeni, da se nam pridružite na predstavitvi umetnika Peta Jiadonga Qianga, ki bo potekala v torek, 9. 11., ob 18. uri preko spletne platforme ZOOM. Umetnik, ki v okviru razstave KIBLIX 2020–2021: Virtualni svetovi danes trenutno razstavlja prostorsko specifično instalacijo v mešani resničnosti HiperTelesni Portal: Stratholme.GoStop, bo predstavil svojo interdisciplinarno umetniško prakso. Ob tem se bo še posebej osredotočil na delo HiperTelesni Portal, v katerem raziskuje pojav oziroma subkulturo »fanovstva« (ang. »fandom«) v igričarstvu,  pri čemer Stratholme.GoStop gradi kot odprto večnivojsko igro, sestavljeno iz različnih 3D skenov, besedil, ilustracij, vizualnih kulturnih referenc in modificiranih 3D predmetov. Projekt postavlja pod vprašanje, kako se lahko subkultura »fanovstva«, ki vključuje domišljijo, kulturo, spomin in naklonjenost do različnih digitalnih tehnologij vizualizacije, animacije in socializacije, transponirajo v resnični svet, tako da oblikujejo specifične hibridne resničnosti, ki se križajo z virtualnimi tehnologijami in fizičnimi jazi. Dogodek bo potekal v angleškem jeziku.

https://kiblix.org/razstava/pete-jiadong-qiang/

Pete Jiadong Qiang je trenutno doktorski kandidat s področja umetnosti in računalniške tehnologije na Univerzi Goldsmiths, znanje s področja arhitekture pa je pridobil na  Architectural Association School of Architecture. Njegovo delo se osredotoča na specifično raziskavo povezav in razhajanj med slikovnimi, piktoralnimi, arhitekturnimi in igralnimi prostori. Njegova dela vključujejo arhitekturne risbe, slike, gibljive slike, risbe razširjene resničnosti (AR), slike navidezne resničnosti (VR) in video igre. Pete pri svojem delu razvija idiosinkratično raziskovalno metodologijo, znotraj-delovanje (ang. intra-acting, K. Barad) fizičnega in virtualnega prostora t. i. ACGN subkulture (anime, strip, igričarstvo in novele; ang. anime, comics, games and novels) in »fenovstva« (ang. fandom) na področju video iger. Pete Jiadong Qiang je pogosto poimenovan tudi arhitekturni maksimalist.

https://www.jiadongqiang.co.uk/
 

Deli: