Za humanizacijo tehnologije

RUK je mreža raziskovalnih centrov na presečišču umetnosti, znanosti in tehnologije. V tem interdisciplinarnem trikotniku razvijamo inovativne produkte in storitve za mehko in humano tehnologijo prihodnosti. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Več ...

Festival

KIBLIX 2021 / Artist Talk: Alice Daeun Kim

21.10.2021 14:25

Vljudno vabljeni, da se nam pridružite na predstavitvi umetnice Alice Daeun Kim, ki bo v torek, 26. 10., ob 17. uri, v KIBLA PORTALU. Umetnica, ki je trenutno rezidentka mreže RUK v KIBLA2LAB, bo predstavila svojo interdisciplinarno umetniško prakso, v kateri povezuje raziskovanje časa in prostora v virtualnih in fizičnih prostorih, pripovedništvo, interaktivne in potopitvene izkušnje, umetno inteligenco in tehnologije navidezne in obogatene resničnosti. Ob tem bo spregovorila tudi o svojem delu v okviru rezidence in predstavila instalacijo Manjšina, ki je razstavljena v okviru skupinske razstave KIBLIX 2020–2021: Virtualni svetovi danes.

Alice Daeun Kim je umetnica, ki se posveča digitalnim medijskim vsebinam in oblikovanju premikajočih se podob. Raziskuje pripovedovanje zgodb in idej skozi uporabo virtualne in obogatene resničnosti. Ustvarjalko predvsem zanima prostor, premikajoče se podobe in pripovedovanje zgodb v virtualni resničnosti. Osredotoča se na raziskovanje načinov, kako zgodbe in ideje predstaviti občinstvu na interaktiven način in skozi potopitev, kar dosega ravno z uporabo tehnologij, kot so obogatena resničnost, virtualna resničnost in projekcijske tehnike, ki se uporabljajo za spreminjanje predmetov, pogosto nepravilnih oblik, v prikazno površino za videoprojekcijo (projection mapping). Svoja dela je razstavljala v Londonu, Lizboni in Seulu v Južni Koreji.

»Sem medijska umetnica iz Južne Koreje z bogatim znanjem likovne umetnosti, komercialnega oblikovanja in interdisciplinarnih projektov. V Londonu sem študirala novomedijsko umetnost. Konceptualno se osredotočam na razliko med virtualnim časom in prostorom, skozi svoja umetniška dela pa želim raziskati načine, kako predstaviti različnih pripovedi na interaktiven in poglobljen način. V praksi delam predvsem s 3D in 2D programsko opremo kot tudi s fizičnimi materiali, ukvarjam se s snemanjem kratih filmov, AR lečami in z interaktivno gibljivimi slikami z zvokom. Pri izbiri materialov in orodij se ne omejujem, hkrati pa si prizadevam k zanimivi in prijetni izkušnji za občinstvo. Moj cilj je ustvariti virtualne prostore, povezane z našim resničnim svetom, zanimive zgodbe in razprave. S tem ko postanemo sposobni manipulirati s svojimi čuti in identiteto v virtualnih prostorih, lahko najdemo nove načine, ki vodijo k premisleku in omogočajo nove pomembne vpoglede. Trenutno sodelujem pri skupinskem projektu, ki se nanaša na umetno inteligenco, razširjeno resničnost in fotogrametrijo

Foto: Janez Klenovšek

Deli: